no-img
طرح توجیهی

طرح تاسیس آموزشگاه موسیقی - طرح توجیهی فرمت فایل : word - تعداد صفحه : 55 صفحه


طرح توجیهی
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

DOC
طرح تاسیس آموزشگاه موسیقی
doc
9000 تومان
23 فروش
9000 تومان – خرید

طرح تاسیس آموزشگاه موسیقی


Rate this post

خلاصه طرح تاسیس آموزشگاه موسیقی

مقدمه:

يكي از مسايل فرهنگي مهم در هر جامعه اي هنر و آموزش هنر مي باشد . چرا كه نيروي حيات و شادماني در جامعه تزريق كرده باعث نشاط و آ ر امش اعضاي جامعه مي گردد در اين ميان هنر اول يعني موسيقي جايگاه ويژه اي را دارد چرا كه بيشترين اثرات در باز شدن ذهن و بالا بردن قدرت فراگيري براي محصلان و ايجاد ثبات شخصيت و بالا بردن اراده و اعتماد به نفس و جلوگيري از افسردگي در بين جوانان وآحاد جامعه مي گردد.

همچنين اينكه يكي از ابزارهاي تجارت و تبليغات عنصر موسيقي است كه نبايد ناديده گرفته شود و نيز اكنون كه دنياي تبليغات غرب با انواع روشها با يك هجوم فرهنگي غربي مابي فرهنگ و تمدن ايران اسلامي و جوانان ما را تهديد مي كند استفاده وآموزش به جاي هنر موسيقي در اين راستا مي تواند نقش مهمي را بر عهده داشته باشد.

لذا مي با يست با برنامه ريزي صحيحي ، منطقي،ارزشي و بلند مدت و ايجاد و حمايت از تشكلهاي فرهنگي و هنري و سرمايه گذاري درست و عاقبت انديشانه در اين حوزه بستري مناسب براي جهش هنري و ارزشي و مبارزه اي فرجام انگيز براي جلوگيري از هجوم فرهنگ منحط بيگانه بوجود آ وريم . اكنون زمان مبارزه انديشه است و اين زمان بيش از هر چيز به نوع آوري و آموزش و پرورش در حوزه فرهنگ و هنر نيازمنديم تا بتوانيم سرزميني آ باد با فرهنگي ديرينه را براي مردمي شاد و آگاه و وطن شناس و وطن دوست با اراده و قوي براي هميشه به ارمغان آوريم.

بیان مسئله

هنر موسيقي و تاسیس آموزشگاه موسیقی برای پایداری هنر موسیقی در کشور

روش تحقيق

اين تحقيق طوري تنظيم مي شود كه با بررسي به مساله تحقيق ، فرضيه تحقيق ، مشکلات و راهکارهای موجود طرح و توجیه اقتصادی طرح  و در آخر به نتيجه گيري مي پردازد.

فرضیات تحقیق

1- اهمیت  آموزش موسیقی به کودکان استثنایی

2- نوع برنامه‌ها در موسیقی درمانی

3- اهمیت آموزشگاه موسیقی

 

نحوه بازار یابی و تبلیغات طرح

بازار يابي در كسب و كار امروز يك امر ضروري است ودر مو قعيت ساز مانها نقش اساسي ايفا مي كند.بازاريابي به فروش از طريق ويزيتوري يا تهيه آگهي هاي تبليغاتي محدود نمي شود و مفهوم بسيار جامع تري دارد و به همين دليل گفته مي شود تفكر بازار يابي بايد در كليه ي بخش ها و فرايند هاي سازماني نفوذ كند و مورد توجه قرار گيرد.خلق نام تجاري مناسب ، تبليغات مناسب ، توجه به تغير دائم در نيازها ودر نهايت بهره گيري ازفناوري روز از الزامات اساسي است.بازاريابي نتيجه ناگزيرو دوري ناپذير وضروري سرمايه داري است.البته اين بدان معنا نيست كه بازاريابي تنها به كشورهاي داراي نظام سرمايه داري محدود مي شود ، تكنيك هاي بازاريابي در تمام نظامهاي سياسي و بسياري از جنبه هاي زندگي كاربرد دارد.

 

بازار يابي :

بازاريابي اثر بخش به عـنوان ساختن چيـزي كه بتواند بفروشد و نه فروش آنچه كه مي توانيد بسازيد تعبيـر مي شود.

سازمانهايي كه آنجه را كه توليد مي كنند مي فروشند محصول مدار هستند يعني ابتدا محصول را توليد مي كنند و سپس بـراي محصولات خود به دنـبـال مـشـتـري هـسـتـنـد و به بازار يابي بعـنوان وسـيله اي براي ترغيب مشتـريان به خـريــد مي نگرند. موفق ترين سازمانها آنهايي هستند كه آنجه را كه مي توانند بفروشند توليد مي كنند ، آنها مشتري مدار هستند يعني در پاسخ به نيازهاي مشتري محصولات و خدمات خود را عـرضه مي كنند.در نتيجه بازاريابي را مي توان ، به عنوان فعاليتي لازم براي تطبيق كالاها با نيازها و خواسته هاي بازار تعريف كرد و بازاريابي فعاليت هايي چون برنامه ريزي و قيمت گذاري و توزيع تبليغات و معرفي محصولات را شامل مي شود.

 

شر كتها در زمينه بازار يابي سه دسته اند :

1) شركت هاي پيشرو

2) شركت هاي پيرو

3) شركت هاي ايستا

 

موسيقي در خدمت آموزش

در چند دهه گذشته در زمينه رشد كودك، مراحل آن و اين كه كودك در هر مرحله چگونه مي انديشد، چگونه ياد مي گيرد و…، پژوهش هاي وسيعي انجام شده است.    سودابه سالم يكي از مدرسان و محققان موسيقي كودك است كه بتازگي جلد دوم كتاب <بخوان با من، بساز با من» را منتشر كرده است. وي اركستر موسيقي ايران زمين را در تاريخ هاي 8 و 15 آذر امسال به صحنه برد و در آخرين روز جشنواره موسيقي فجر هم اجرا داشت.سالم كه در كنسرت قبلي خود آثاري از ابوالحسن صبا را با همين اركستر اجرا كرد، اين بار بازي هاي ايران را به صحنه برد تا فرهنگ مادرمحوري را در ايران زمين بازگو كند. پاي صحبتش نشسته ايم.  با توجه به اين كه براي آموزش و پرورش كودكان ابزارها و شيوه هاي بسياري وجود دارد، چرا شما روي آموزش موسيقي به كودكان تاكيد بيشتري داريد؟

 

گويش ها و موسيقي ؛ ثروت نهفته ايران زمين و اقتصادي بودن طرح

ايران كشوري با تنوع فرهنگي غني بوده و براي من بسيار مهم است كه بچه ها از تنوع فرهنگي لذت ببرند؛ در بسياري از كشورها هم كه اين تنوع را ندارند، فرهنگ هاي ديگر را به كودكانشان مي آموزند. خوشبختانه ما در كشورمان اين تنوع فرهنگ را داريم و بسيار لازم است كه كودكان ايراني با آن آشنا شده و با نگاه حقارت آميز به آن نگاه نكنند. متاسفانه در تعليم و تربيت ظاهري كه از غرب گرفته ايم، برخي از اقوام را به خاطر داشتن گويش خاص تحقير مي كنيم.

اين كار بسيار نادرست و خلاف آن، وحدتي است كه همه اين اقوام در طول تاريخ با هم داشته اند و بسيار صلح آميز در كنار هم زيسته اند. به باور من، داشتن گويش هاي گوناگون در يك كشور، ثروتي نهفته است و بسيار اهميت دارد كه اين ثروت و غناي فرهنگي را به كودكانمان انتقال دهيم. بچه ها بايد از همان كودكي بياموزند كه در هر فرهنگ و زباني ويژگي هايي وجود دارد كه همگي به يك اندازه داراي ارزش هستند.

 

خلاصه تأمین مالی فعالیت‌های کارآفرینی

اغلب کارآفرینان از طرق تأمین مالی فعالیت جدید خود آگاهی کامل ندارند چه بسا ممکن است این عدم آگاهی در مواردي منجر به شکست فعالیت کارآفرینانه گردد. هدف از ارائه این مقاله آشنا نمودن کارآفرینان با انواع شیوه‌های تأمین مالی است.

یکی از دشوارترین مشکلات در ایجاد فعالیت کارآفرینی جدید نحوه تأمین مالی مورد نیاز آن است که در یک تقسیم‌بندی وجوه لازم ممکن است از طریق:

  • ایجاد سرمایه، 2- ایجاد بدهی، 3- داخلی بودن، 4- بیرونی بودن تأمین گردد.

الف) تأمین مالی از راه سرمایه:

این نوع تأمین مالی به گرو گذاشتن دارایی‌های موجود و یا وثیقه نیاز ندارد و برای سرمایه‌گذار نوعی مالکیت بر فعالیت کارآفرینی جدید محسوب می‌گردد در مواردی سرمایه‌گذار در سود فعالیت کارآفرینی مشارکت می‌نماید. به علاوه سرمایه‌گذار در حق استفاده از دارایی‌های فعالیت جدید حق مشارکت به تناسب آورده خویش را خواهد داشت.

ب) تأمین مالی به روش استقراض:

در تأمین مالی از طریق استقراض لازم است که وجوه استقراض شده به همراه بهره‌های متعلق به آن در سر رسیدهای مشخص پرداخت گردد. تأمین مالی از طریق استقراض به نوبه خود به دو دسته: الف) استقراض کوتاه‌مدت و ب) استقراض بلندمدت تقسیم‌بندی می‌گردد.استقراض کوتاه‌مدت جهت تأمین سرمایه در گردش جهت عملیات اجرایی و یا خرید مواد اولیه و یا ملزومات مورد نياز فعالیت جدید است استقراض بلندمدت یعنی قرضی که مدت بازپرداخت آن بیش از یک سال به طول می‌انجامد عمدتاً جهت تأمین اموال، ماشین‌آلات و تجهیزات فعالیت کارآفرینی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در آنها عمدتاً بخشی از اموال تحصیل شده در گروه یا وثیقه بابت بازپرداخت وام واقع می‌شود.

ج) تأمین مالی داخلی:

تأمین مالی درونی از طریق شیوه‌های مختلفي از جمله کاهش سرمایه در گردش فعالیت‌های قبلی و در نتیجه اختصاص قسمتي از سرمایه در گردش آزاد شده به فعالیت جدید امکان‌پذیر است. همچنین فروش دارایی‌های بلااستفاده یا کم‌استفاده و همچنین وصول سریع حساب‌های دريافتني (مطالبات) نيز مي‌تواند در تأمین مالی فعالیت جدید مؤثر واقع شود.

د) تأمین مالی خارجی:

تأمین مالی بیرونی ممکن است از طریق کسب اعتبار تجاری، بانک‌ها، کمک‌های دولتی، مؤسسات اعتباری، خانواده، دوستان و مشارکت مردمی به دست آید

فهرست  طرح تاسیس آموزشگاه موسیقی

پيشگفتار

مقدمه

تاریخچه آموزشگاه

بیان مسئله

روش تحقيق

فرضیات تحقیق

    مشکلات و راهکارهای موجود طرح

نحوه بازار یابی و تبلیغات طرح

بازار يابي

تبلیغات موسیقی

 در آموزش موسيقي به كودكان ،چه نكاتي را در نظر مي گيريد؟

گويش ها و موسيقي ؛ ثروت نهفته ايران زمين و اقتصادي بودن طرح

 

خلاصه تأمین مالی فعالیت‌های کارآفرینی

الف) تأمین مالی از راه سرمایه

ب) تأمین مالی به روش استقراض

ج) تأمین مالی داخلی

د) تأمین مالی خارجی

چگونگي اداره طرح

9 روش سودمند برای تضمین موفقیت

1- تهیه خلاصه ای دقیق از اهداف مورد نظر شغلی:

2- تاریخچه ی مختصر شرکت:

3- اهداف شرکت:

4- بیوگرافی تیم مدیریت:

5- خدمات یا تولیدات احتمالی مورد نظر شرکت:

6- پاسخ بازار با تولیدات یا خدمات شرکت:

7- برنامه ای مشخص برای بازاریابی:

8- پیش بینی 3 یا 5 ساله  وضعیت مالی شرکت:

9- تنظیم برنامه ای برای گریز از خطرات احتمالی:

 

نمونه برنامه زمانبندی برای 24ماه آتی

سرمایه گذاری مورد نیاز طرح

سرمایه ثابت طرح

سرمایه در گردش

درآمد طرح

تراز نامه آموزشگاه موسیقی

صورتحساب سود و زیان آموزشگاه موسیقی

چارت  تشكيلاتي

نمودار سود و زيان طي يك دوره 5 ساله

نتیجه گیری

منابع

 

طرح توجیهی یا کارآفرینی یا امکان سنجی احداث آموزشگاه موسیقی :

مناسب  اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی

مناسب ترین و به روز ترین طرح ها را از ما بخواهید pdfsara

فرمت فایل : word

تعداد صفحه : 55 صفحه

برای خرید بر روی دکمه خرید پایین کلیک کنید

9000 تومان – خرید


موضوعات :
طرح توجیهی

درباره نویسنده

محمد 39 نوشته در طرح توجیهی دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.